بازاریابی شبکه ای . شبکه بادران

بازاریابی شبکه ای . شبکه بادران
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازاريابان ايران زمين و آدرس bsdavood.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چه رفیقان عزیزی که بدین راه دراز

بر شکوه سفر آخرتم، افزودند

اشک در چشم، کبابی خوردند

قبل نوشیدن چای،

همه از خوبی من میگفتند

ذکر اوصاف مرا،

که خودم هیچ نمی دانستم.

 

نگران بودم من،

که برادر به غذا میل نداشت

دست بر سینه، دم در ایستاد و غذا هیچ نخورد

راستی هم که برادر خوب است..

 

دست تان درد نکند،

ختم خوبی که به جا آوردید

اجرتان پیش خدا

عکس اعلامیه هم عالی بود،

کجی روبان هم،

ایده نابی بود!

متن خوبی که حکایت می کرد

که من خوب عزیز

ناگهانی رفتم

و چه ناکام و نجیب

دعوت از اهل دلان،

که بیایند بدان مجلس سوگ

روح من شاد کنند و تسلی دل اهل حرم

ذکر چند نام در آن برگه پر سوز و گداز

که بدانند همه،

ما چه فامیل عظیمی داریم.

 

رخصتی داد حبیب،

که بیایم آنجا

آمدم مجلس ترحیم خودم،

همه را میدیدم

همه آنهایی،

که در ایام حیات،

نمی دیدمشان!

همه آنهایی که نمی دانستم،

عشق من در دلشان ناپیداست!

 

واعظ از من می گفت،

حس کمیابی بود

از نجابت هایم،

وز همه خوبیهام

و به خانم ها گفت:

اندکی آهسته

تا که مجلس بشود سنگین تر

سینه اش صاف نمود

و به آواز بخواند:

" مرغ باغ ملکوتم نی ام از عالم خاک    چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم."

 

راستی این همه اقوام و رفیق

من خجل از همه شان

من که یک عمر گمان میکردم تنهایم و نمی دانستم

من به اندازه یک مجلس ختم،

دوستانی دارم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, ] [ 11:3 ] [ داود خودسياني ]
درباره وبلاگ

سلام : فروشندگی حرفه ای است پیچیده و قابل تامل . موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می باشد و موفقیت در فروش یعنی کسب در آمد بیشتر .ما هم اکنون از دوران رکود خارج شد ه ایم و در مرز انفجار بعدی هستیم، بنابراین الآن عامل شانس برای همه مناسب و مثبت است. اگر به تازگی با بازاریابی شبکه ای آشنا شده اید،بدانید که شانس آورده اید .این وبلاگ برای استفاده علاقمندان به بازاریابی شبکه ای طراحی شده خواهشمند است با ثبت نظرات خود بنده را در پربارترکردن این وبلاگ یاری کنید. سپاس bsdavood36@yahoo.com
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 52
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 130
بازدید کل : 8552
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1




بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران